Logo gemeentenieuwsonline.nl
Cheque stichting goede doelen. (Foto: Hornbach Hamerrun)
Cheque stichting goede doelen. (Foto: Hornbach Hamerrun)

Actie brengt 1.500 euro op voor stichting Goede Doelen Duiven-Westervoort Ruim 900 sportievelingen trotseren Obstacle Run Hornbach

DUIVEN - Vol overgave trotseerden jong en oud vandaag twintig extreme hindernissen voor het goede doel. De ruim 900 deelnemers baanden zich een weg door de modder en sprongen over vuur. De Hornbach Hammerrun bracht in totaal 1.500 euro op voor stichting Goede Doelen Duiven-Westervoort. De spectaculaire obstaclerun werd georganiseerd door Hornbach Duiven, als opwarmer voor de officiële opening op woensdag 29 januari.

"Het was één groot spektakel", vertelt vestigingsmanager Peter Vuijk enthousiast. "Met ruim 900 deelnemers en even zo veel toeschouwers zijn al onze verwachtingen overtroffen. Doorgewinterde obstacle runners en uitzinnige kinderen, ze waren stuk voor stuk bloedfanatiek. Ja, Duivenaren en inwoners uit omliggende gemeenten hebben het vandaag bewezen, hun doorzettingsvermogen is ongekend groot. Ik heb er ontzettend van genoten. Wat een energie! Gaaf om mensen op deze manier kennis te laten maken met alles waar wij als bouwmarkt voor staan: pure daadkracht. Ik kijk dan ook uit naar de opening op woensdag 29 januari om 07.00 uur."

Cheque
Met de opbrengst van de ticketverkoop werd geld opgehaald voor Stichting Goede Doelen Duiven-Westervoort. Een stichting die zich inzet voor inwoners in beide gemeentes en activiteiten steunt op het gebied van welzijn, cultuur en zorgvelening. Om 11.00 uur werd bekend gemaakt dat de sportievelingen liefst 1.500 euro bijeen brachten. Trotste wethouder van de gemeente Duiven, en tevens secretaris van de stichting, Ineke Knuiman nam de cheque in ontvangst.

Over Hornbach
Hornbach is een onafhankelijke, internationale keten van projectbouwmarkten met tuincentra. Het Duitse familiebedrijf heeft een historie van ruim 140 jaar en meer dan 21.000 medewerkers. Hornbach is sinds 1997 actief in Nederland en heeft inmiddels veertien vestigingen in ons land. Hornbach won dit jaar voor de veertiende keer de Retail Jaarprijs, in de categorie 'Beste Bouwmarkt van Nederland', en nam ook voor de tweede keer de Webshop Award Bouwmarkten in ontvangst. Tevens is Hornbach bij onafhankelijk onderzoek (waarderingsrapport DIY) van GfK al vier keer op rij uit de bus gekomen als best gewaardeerde bouwmarkt. De basis voor de succesvolle Hornbach-formule zijn de vijf kernwaarden: laagsteprijsgarantie, deskundig advies, competente service, een enorm assortiment (van 120.000 artikelen) en grote voorraden (bij 50.000 artikelen).

Meer berichten